Inlinehockey: Örebro tog hem J19-SM

Lördagen den 30 maj avgjordes junior-SM i inlinehockey i Karlstad.
I J19-klassen blev det en spännande final mellan Bocken från Sandviken och Örebro Inlinehockey. Efter en stark insats kunde Örebro dra det längsta strået och vann finalen med klara 4–0 – vilket säkrade SM-guldet.
SweSports gratulerar Örebros juniorer till mästerskapstiteln och riktar ett stort tack till alla deltagande lag, ledare, funktionärer och arrangörer för ett väl genomfört mästerskap.
Publicerad: 2026-06-02
Senast uppdaterad: 2026-06-02
Senaste nyheterna
för en dag sedan för 2 dagar sedan Förbundskansliet håller sommarstängt 3–17 juli
för 3 dagar sedan Inlinehockey: Sverige tog VM-brons!
för 13 dagar sedan Inlinehockey: Tre svenska lag jagar framgångar i Veteran-VM
för 14 dagar sedan Roller Derby: Bahc on Track samlade 220 juniorer från Sverige och Island